DumpStats voor Kim Tuik

173,077 +184086 -11009

Kudos

#214 (Top 0.0670%)

Kudos/dag 54.27
Kudos/reaguursel 29.03
Meeste kudos op 1 reaguursel 3250
Minste kudos op 1 reaguursel -502

5,962

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.87
Topreaguursels 36
Woorden per reaguursel 12
Reacties per reaguursel 0.44
Meeste reaguursels op 1 dag 27
Aantal x weggejorist 96
Geregistreerd op 20-07-2010
Eerste reactie op 01-10-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-23 22:26:55 op Kids moeten toch op tijd naar school?
En dat je ze niet vertrouwt is begrijpelijk!
Ik zie ze elke dag in dezelfde provincie als totaal incapabele bestuurders rondrijden.

0 kudos 2026-06-23 22:19:47 op Afslagje gemist
En fapvoer voor onder het spider-man dekbed

7 kudos 2026-06-23 22:18:54 op Afslagje gemist
Nou ja, een toeter is prima.
Revven is voor treurwilgen zonder opvoeding

44 kudos 2026-06-23 22:17:09 op Kids moeten toch op tijd naar school?
Deze baantjes zijn net als werken voor PostNL.
Minimumsalaris en arbeidsomstandigheden om te huilen.
Denk je dat je daar een chauffeur met enig IQ voor kan vinden?

25 kudos 2026-06-23 22:04:49 op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
We gaan nu kijken naar een mislukte ontvoering op 3 juni 2007.
Hopelijk heeft iemand nog beelden waar we iets mee kunnen.

Deel ze dezelfde dag nog. Dat helpt.

-1 kudos 2026-06-23 19:29:20 op Debieltje in Polo
Als jij dit vroeg naar rechts gaan noemt, dan vraag ik me af hoe je normaal gesproken een auto inhaalt.
En als uploadert in z'n spiegels zou kijken dan had hij de Polo al lang gezien.
Sterker nog: als hij gewoon de juiste baan had gekozen was er helemaal niets om te uploaden.

12 kudos 2026-06-23 19:25:22 op Gefeliciteerd eh
Hier in het noorden noemen we dat een buitenlamp met sensor boven de voordeur.

12 kudos 2026-06-23 19:19:38 op Debieltje in Polo
Jullie zijn allebei asociaal. Jij blijft links plakken en wat Polo-gast doet is ook onbeschoft.
Dus het zou netjes zijn als je je eigen kop ook even uploadt.

-38 kudos 2026-06-23 13:58:00 op Mag jij van jou man
We vinden dit allemaal bekrompen.
Maar er zijn genoeg Nederlandse stellen waarbij de vrouw ook niets alleen mag ondernemen. Of dat de kerel wel 20x per dag naar huis belt om te checken wat ze aan het doen is.

1 kudos 2026-06-23 13:56:16 op Heethoofd op de weg
Het betreft hier een oldtimer (volgens de regelgeving)
Auto's dit tussen de 30 en 50 jaar oud zijn hebben elke 2 jaar een APK plicht.

22 kudos 2026-06-21 11:27:03 op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
Waarom rijdt je zo lang links?
En geef je nou echt gas bij? Want er is een moment waarop hij naast je blijft hangen.
Uploader is gewoon een kleaudtzak.

33 kudos 2026-06-21 11:11:23 op Nederland pakt alvast de beker
Hoogmoed komt voor de val.
Elk toernooi hetzelfde. Iedereen raakt in extase en rond de kwartfinales komt de kater.

42 kudos 2026-06-20 00:33:12 op Grote boem
Sterf met je domme gegil

4 kudos 2026-06-14 16:45:46 op MATCH DAY!
Ik pas

27 kudos 2026-06-12 19:43:42 op Jaloerse vriend?
Oprecht een mooie vraag maar; nee.
Mijn vrouw mag niets anders rijden dan mij.

3 kudos 2026-06-11 21:18:32 op Al me dierbare persoonen
Als je klaarkomt op haar rug spuit je alsnog iemand recht in de bek.

4 kudos 2026-06-11 20:07:25 op Rob houdt van vlees
'De Efteling maakt zijn menu's steeds duurzamer om klimaatneutraal te worden. Het attractiepark streeft naar 60% plantaardig aanbod in 2030. Daarom zijn traditionele snacks op veel plekken vervangen door vegan varianten, zoals kipnuggets zonder kip en mayonaise zonder ei.'

9 kudos 2026-06-10 19:57:16 op Mama appelsapYe
Beter dat Ye het zegt dan iemand met een vol verstand

38 kudos 2026-06-07 20:20:48 op Caravanongeluk
Die 2 trays Schultenbrau stonden net te ver naar achter.

1 kudos 2026-06-07 17:10:26 op Tewaterlating van de andere kant
Zoveel tewaterlatingen per jaar in Foxhol, maar deze hebben er nog nooit een meegemaakt. Ook geen beeldmateriaal gezien, blijkbaar.

19 kudos 2026-06-07 17:05:38 op Nieuw gezicht voor ANWB
Iedereen met een Ford zou gratis lidmaatschap moeten krijgen van de importeur.

5 kudos 2026-06-07 14:56:11 op Pride Utrecht 2026
Ik vind mezelf best tolerant.
Maar als ik dit als blanke hetero-man zou doen ben ik de meest ranzige kerel van het internet.
Maar omdat het de Pride is mag je je gedragen als een mafklapper eersteklas